RR 125/200 MY23

Pris:
RR125 MY23: 96 900:-
RR200 MY23: 99 900:-
När Beta lanserade sin nya 125a såväl som 200an, blev dem snabbt populära, och är idag, likväl många av dem andra modellerna, mycket eftertraktade.

Beta får generellt mycket beröm för sin fina geometri, och sitt lätta chassi. Givetvis är inte 125an/200an ett undantag… snarare tvärtom.

Inför den stora modell uppdateringen från 2019 till 2020, dubblade Beta Motor sin besättning av testförare, för att både effektivisera, men framförallt optimera motorcyklarna, på bästa möjliga sätt. Tack vare detta levererar chassit en smidighet som du sällan skådat.

Motorn är ytterligare något som Beta lyckats väldigt bra med. 125an/200ans motorkaraktär, känner man igen från Betas övriga 2-takts sortiment. 125an/200an levererar ett fint bottenvrid, och en linjär effektkurva, utan några överraskningar. Motorns linjära effektkurva, tillsammans med den smidiga geometrin i chassit, ger dig en lättmanövrerad motorcykel i dem allra tuffaste terrängerna.

  • Anpassa din motorcykel utefter förhållanden! Men hjälp av de olika mappningsverktygen, får du en hoj som anpassar sig bättre till olika banor.
  • Slimad design, för optimal känsla och körbarhet.
  • Smidigt och lättsvängt chassi!
  • Bottenstark, och linjär motorkraft, som passar motionärer, så väl som världsmästare.

Motortyp: Enkel-cylinder, 4-takt. vattenkyld
Cylinderdiameter: 88 mm
Slaglängd: 57.4 mm
Kompressionsförhållande: 13.19:1
Start: El-start

Ram: Stålram
Hjulbas: 1490mm
Längd: 2180mm
Bredd: 815mm
Höjd: 1270